Vautšeriportaal Cherry lõpetab homsest tegevuse
Eestis ja Lätis tegutsev e-ostlemise keskkond Cherry lõpetab homsest oma tegevuse. Inimeste seni ostetud teenuste pakkumine on lepingutega tagatud ning enamik kliente kahju ei kannata.
Cherry Meedia juhatuse liikme Andres Susi sõnul on majanduslike raskuste leevendamiseks viimastel kuudel aktiivselt lahendusi otsitud, kuid praeguseks on langetatud siiski otsus tegevuse lõpetamiseks.
"Meil on siiralt kahju nii klientide kui koostööpartnerite ees, et oleme jõudnud olukorda, kus peame kõigist tehtud pingutustest hoolimata ettevõtte uksed sulgema," rääkis Susi. "Töötame aktiivselt selle nimel, et praeguseks ca 4000 vautšerit ostnud kliendid saaksid oma teenused kätte, püüame olla kõigile osapooltele abiks ja kättesaadavad ning teeme koostööd Tarbijakaitseametiga."
Eesti teenusepakkujate, sealhulgas restoranide ja spaade vautšerid kehtivad jätkuvalt samadel tingimustel kõigi teenusepakkujate juures. Cherry on sõlminud kõigi teenusepakkujatega lepingud, mis tagavad tarbijale teenuse kättesaamise. Maksetega on kaetud ka enamik Cherry keskkonnast ostetud lennupileteid ja turismireise. Siiski palub Cherry Meedia reisi ostnud klientidel ühendust võtta aadressil [email protected].
Nendel tarbijatel, kes maksid reisi eest Cherry Media OÜ-le krediitkaardiga, soovitab tarbijakaitseamet makse tagasikutsumiseks pöörduda panga poole. Kui reisiostja oli jõudnud sõlmida ka reisitõrkekindlustuse, võiks pöörduda kindlustusfirma poole ja küsida üle, kas reisifirma maksejõuetus on kindlustusega kaetud või mitte.
Tarbijakaitseamet märkis, et Cherry Media OÜ seatud tagatist kasutakse ainult ärajäävate pakettreiside reisitasu hüvitamiseks. Üksikud reisiteenused (lennupiletid, spa paketid, majutus jm) ei kuulu tagatisrahast hüvitamisele.
Cherry Meedia on 2010. aastal asutatud e-ostlemise keskkond, mis vahendas erinevate teenusettevõtete sooduspakkumisi. Firmal on hetkeseisuga Eestis ja Lätis kokku kohustusi ca 1,2 miljoni euro ulatuses.
Toimetaja: Merit Maarits