ERM lõpetab Eesti Päevalehega reklaamilepingu
Eesti Rahva Muuseum (ERM) lõpetab reklaamilepingu Ekspress Meediaga, kuna pole rahul Eesti Päevalehes ERM-i tegevusi kajastanud artiklitega.
"Me ei saanud sellest reklaamilepingust, mida me lootsime summaarselt, mis on reklaami poole ja toimetuse ühistegevus ühes firmas," ütles ERM-i avalike suhete juht Kaarel Tarand Eesti Päevalehele.
Eesti Päevalehe peatoimetaja Urmo Soonvald väljendas kahetsust, et ERM ja tema juhid ajavad segi toimetuse igapäevatöö ning reklaami- ja turundusosakonna tegevuse. "Käsitleme seda ERM-i poolse karistusoperatsioonina. Neile ei meeldinud, et juhtisime tähelepanu ERM-i ebaprofessionaalsele köögihankele; nende reaktsioon sellele on reklaami- ja turunduslepingu lõpetamine," nentis ta.
Tarand leidis, et reklaamiosakonna ning toimetuse töö ei tohiks olla seotud, kuid tarbija jaoks on lahus seisvad ajaleheosad siiski üks ja sama asi.
"Info levib koos ja see kahju, mis mõlema üksuse koostöös tekib, seda me mõõdame tervikuna," ütles Tarand.
Soonvaldi sõnul on Eesti Päevaleht alati valmis tunnistama seda, kui ajaleht eksib, liialdab või ülemäära üldistab.
"Olen ka Kaarel Tarandile tunnistanud, et sõna „korruptsioonimuuseum” meie pealkirjas oli kujundina liiga tugev. Kõik muu on olnud hea ajakirjandus ülla eesmärgiga,” ütles Soonvald.
Toimetaja: Marek Kuul