Galerii: taas liiklusele avatud Weizenbergi tänav muutus osaliselt ühesuunaliseks

  • image

    (Foto: Siim Lõvi /ERR)

  • photo

    (Foto: Siim Lõvi /ERR)

  • photo

    (Foto: Siim Lõvi /ERR)

  • photo

    (Foto: Siim Lõvi /ERR)

  • photo

    (Foto: Siim Lõvi /ERR)

  • photo

    (Foto: Siim Lõvi /ERR)

  • photo

    (Foto: Siim Lõvi /ERR)

  • photo

    (Foto: Siim Lõvi /ERR)

  • photo

    (Foto: Siim Lõvi /ERR)

  • photo

    (Foto: Siim Lõvi /ERR)

  • photo

    (Foto: Siim Lõvi /ERR)

  • photo

    (Foto: Siim Lõvi /ERR)

  • photo

    (Foto: Siim Lõvi /ERR)

  • photo

    (Foto: Siim Lõvi /ERR)

  • photo

    (Foto: Siim Lõvi /ERR)

  • photo

    (Foto: Siim Lõvi /ERR)

  • photo

    (Foto: Siim Lõvi /ERR)

  • photo

    (Foto: Siim Lõvi /ERR)

  • photo

    (Foto: Siim Lõvi /ERR)

  • photo

    (Foto: Siim Lõvi /ERR)

1.07.2016 11:30
Rubriik: Eesti

Reedest on liiklusele taas avatud põhjaliku renoveerimise läbinud Weizenbergi tänav Tallinna kesklinnas. Osaliselt on muutunud tänava liikluskorraldus.

Kokku rekonstrueeriti ja ehitati tööde käigus 1,8 kilomeetrit sõidu- ja kõnniteid. Rekonstrueerimistööd maksid 1,4 miljonit eurot. 

Weizenbergi tänava osa, mis ulatub Narva maanteest Faehlmanni tänavani, on nüüdsest ühesuunaline. Ülejäänud lõigus säilis kahesuunaline liikluskorraldus. Endisele kesklinnasuunalisele liiklussuunale rajati sõiduteega paralleelselt parkimiskohad.

Parkimiskohtade kõrvale äärekivi taha paigaldati 40 sentimeetri laiune betoonplaatidest kindlustusriba ja kõndimisala. Kõrghaljastus säilitati olemasoleval kujul.

Lisaks rekonstrueeriti Weizenbergi tänava äärsed jalgratta- ja jalgteed. Paaritute numbritega majade poolsele küljele rajati 3 meetri laiune asfaltkattega jalgratta- ja jalgtee, mis on sõiduteest eraldatud 3-10 meetri laiuse haljasribaga.

Paarisnumbritega majade poolsel küljele on rajatud asfalteeritud kõnnitee Koidula trammipeatuseni, kust jätkub sillutiskivikattega jalgtee kuni Poska tänava ristmikuni. Kõikide jalakäijate tee ülekäigu kohtade ette rajati vaegnägijate liiklemise hõlbustamiseks relieefsed betoonplaadid.

Sõidutee eraldati trammiteest 12 sentimeetri kõrguse äärekiviga. Äärekivi ja trammirööbaste vahele rajati miljööväärtuslikku piirkonda sobilik sillutiskivikate.

Lisaks tee-ehituslikele töödele rekonstrueeriti sidekanalisatsioon, rajati LED–tänavavalgustus, ehitati 530 meetrit veetorustikku, 620 meetrit sademeveetorutikku, 450 meetrit olmevee kanalisatsioonitorustikku, 540 meetrit survekanalisatsioonitorustikku, ehitati sademevee pumpla ning 750 meetrit gaasitorustikku.

Projekti koostas Reaalprojekt OÜ, ehitustööde teostaja oli Lemminkäinen Eesti AS.

Toimetas
Merilin Pärli

Nime väli peab olema täidetud
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 1024 tähemärki
{{error}}

Teade toimetusele edastatud

Sellelt Ip-aadressilt on ligipääs piiratud

Samal teemal

Kommentaare veel ei ole. Ole esimene!

Vasta kommentaarile

+{{childComment.ReplyToName}}:
Vasta kommentaarile
Vasta

Laadi juurde ({{take2}})
Kommenteerimine on lubatud registreeritud kasutajatele!Olete sisseloginud kui {{userAlias}}
Nime väli peab olema täidetud
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 1024 tähemärki
{{error}}
Autendi ja kommenteeri ID-kaardiga.
Lisa uus kommentaar

täna etv-s

täna vikerraadios