Tarbijad liituvad teadmatusest tasuliste perioodiliste sisuteenustega

19.07.2016 15:18
Rubriik: Eesti
Tarbijakaitseametisse on pöördunud tarbijad, kellele valmistab muret tavapärasest suurem mobiiliarve. Põhjuseks tasulised perioodilised sisuteenused, millega klient on liitunud endale teadmata. Tarbijakaitseameti kommunikatsioonieksperdi, Pille Kalda sõnul on perioodilised sisuteenused nädala- või kuutasuga teenused, millega liitunud saavad mingi ajahetke tagant uut mobiilsisu - helinaid, taustapilte, horoskoope jms. Jane Saluorg

Nime väli peab olema täidetud
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 1024 tähemärki
{{error}}

Teade toimetusele edastatud

Sellelt Ip-aadressilt on ligipääs piiratud

Kommentaare veel ei ole. Ole esimene!

Vasta kommentaarile

+{{childComment.ReplyToName}}:
Vasta kommentaarile
Vasta

Laadi juurde ({{take2}})
Lisa uus kommentaar