Loovusfestivalil Kuldmuna jagati preemiaid
Reede õhtul selgusid loovusfestivali Kuldmuna 2015 auhinnagalal Eesti parimad turunduskommunikatsiooni lahendused reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse kategoorias.
Aasta digiagentuuriks valiti Fraktal, reklaamiagentuuriks Age McCann, üritusturundusagentuuriks Stiilikanal, meediaagentuuriks IDEA, suhtekorraldusagentuuriks PR Concept ning disainiagentuuriks Kontuur Leo Burnett.
Parimaid kliente oli seekord kaks - Maanteeamet ning Ööloom.
Parima telereklaami tiitli võitis Utopia poolt raadiole Sky+ loodud klipp “Whine Movie”.
Lisaks Kuldmunadele, antakse konkursi raames välja ka Elutöömuna, millega tunnustatatakse valdkonna arengusse eriliselt panustanud isikut.
Sel aastal sai selle väärika auhinna Hans H. Luik, kelle initsiatiivil ja eestvedamisel on Eesti turundusmaastik viimase 25 aasta jooksul jõudsalt arenenud. Korraldajate hinnangul oli Luik 1991. aastal Eesti kaasaegse reklaamituru looja ning suuresti just tema initsiatiivi ja aktiivse tegevuse tulemusena Eestis kaasaegne reklaamiturg üldse tekkis. Luik on Eesti esimese reklaamiagentuuri Age asutaja.
17. korda toimuvale loovusfestivalile Kuldmuna kandideeris sel aastal 410 tööd. Auhinnagalal jagati välja 24 Kuldmuna, 22 Hõbemuna ning 29 Pronksmuna.
Kuldmuna kohta saab pikemalt lugeda SIIT.
Toimetaja: Laur Viirand