Artikkel on rohkem kui viis aastat vana ja kuulub arhiivi, mida ERR ei uuenda.
Saarlased kurdavad Estonian Airi lendude hilinemiste pärast
Saare maavalitsus tahab Estonian Airilt teada, miks mõned kuud enne lepingu lõppemist on Tallinn-Kuressaare-Tallinn lennud oluliselt rohkem hilinema hakanud.
Torm ega udu pole olnud tänavu põhjusteks, miks Estonian Airi Saabid oleksid pidanud Tallinn-Kuressaare liinil hilinema. Aga jaanuaris kuuel ja veebruaris seitsme korral on lennufirma toonud lendude hilinemise põhjusteks lennuki tehnilised probleemid, vahendas "Aktuaalne kaamera".
"Ei ole reisijad rahul ja me ei saa leppida, et lepingu täitmine sellisel moel käib," märkis Saare maavalitsuse maasekretär Jaan Leivategija.
Estonian Airi esindaja kinnitab, et lendude hilinemistel ei ole olnud mingeid otsitud põhjuseid, sest paraku on päevi näinud Saabid andnud veateateid, mida on tulnud lennuohutust arvestades kontrollida.
"Ma võin kinnitada, et viimasel ajal on meil olnud jälle natuke rohkem Saabidega tehnilisi probleeme, erinevaid tehnilisi probleeme, näiteks esirattaga. Selleks, et olla kindel, et asi on korras, kulub aeg, kuna ohutus on meie jaoks esimene asi," selgitas Estonian Airi kommertsjuht Rauno Parras.
Vaatamata pidevale lennukipargi vahetusprotsessile kavatseb Estonian Air Saabidega lennata vähemalt aasta lõpuni ja siis vahetada need kaasaegsemate õhusõidukite vastu. Seniks peaks ehk leevendama edaspidiseid viivitusi kolmas Saab, mille Estonian Air kasutusse võttis.
Praegune leping Kuressaare liinil opereerimiseks lõpeb 30. aprillil ja selleks ajaks peaks Saare maavalitsusel olema ideaalis juba uus lendaja valitud. Saarlased näeksid, et lennuk lendaks iga tööpäeva hommikul ja ka õhtul ning nädalavahetustel ja lennuki suuruseks peaks olema minimaalselt 17 istekohta.
Leivategija sõnul on paar taotlust praeguseks laekunud. Ka Estonian Air kavatseb Kuressaare hankel osaleda.
Kogu 2012. aastaks on riik Tallinn-Kuressaare õhusõitude dotatsiooniks eraldanud 730 000 eurot ja lennud toimuvad praegu neljal päeval nädalas.
"Ei ole reisijad rahul ja me ei saa leppida, et lepingu täitmine sellisel moel käib," märkis Saare maavalitsuse maasekretär Jaan Leivategija.
Estonian Airi esindaja kinnitab, et lendude hilinemistel ei ole olnud mingeid otsitud põhjuseid, sest paraku on päevi näinud Saabid andnud veateateid, mida on tulnud lennuohutust arvestades kontrollida.
"Ma võin kinnitada, et viimasel ajal on meil olnud jälle natuke rohkem Saabidega tehnilisi probleeme, erinevaid tehnilisi probleeme, näiteks esirattaga. Selleks, et olla kindel, et asi on korras, kulub aeg, kuna ohutus on meie jaoks esimene asi," selgitas Estonian Airi kommertsjuht Rauno Parras.
Vaatamata pidevale lennukipargi vahetusprotsessile kavatseb Estonian Air Saabidega lennata vähemalt aasta lõpuni ja siis vahetada need kaasaegsemate õhusõidukite vastu. Seniks peaks ehk leevendama edaspidiseid viivitusi kolmas Saab, mille Estonian Air kasutusse võttis.
Praegune leping Kuressaare liinil opereerimiseks lõpeb 30. aprillil ja selleks ajaks peaks Saare maavalitsusel olema ideaalis juba uus lendaja valitud. Saarlased näeksid, et lennuk lendaks iga tööpäeva hommikul ja ka õhtul ning nädalavahetustel ja lennuki suuruseks peaks olema minimaalselt 17 istekohta.
Leivategija sõnul on paar taotlust praeguseks laekunud. Ka Estonian Air kavatseb Kuressaare hankel osaleda.
Kogu 2012. aastaks on riik Tallinn-Kuressaare õhusõitude dotatsiooniks eraldanud 730 000 eurot ja lennud toimuvad praegu neljal päeval nädalas.
Toimetaja: Merili Nael