Amet: Superbus pole liinide sulgemisest nõuetekohaselt teavitanud
Maanteeameti sõnul tuli Superbusi teade turult lahkumisest neile üllatusena ja firma pole ametit liinide sulgemisest nõuetekohaselt teavitanud.
"Superbus ei ole ametit oma tegevuse peatamisest teavitanud," ütles maanteeameti ühistranspordi osakonna juhataja Kirke Williamson BNS-ile.
Ta märkis, et seaduste järgi peab transpordiettevõte teatama oma liini sulgemisest 90 päeva ette, ent lisas, et täpsemalt ei saa amet enne dokumentidega põhjalikult tutvumist teemat kommenteerida.
Superbus teatas reedel, et lõpetab alates käesoleva aasta augustist tegevuse Eesti-sisestel liinidel, viidates vähesele koostööle maanteeametiga.
Ettevõte selgitas, et alates tegevuse alustamisest on Superbus pidanud kogema mitmeid probleeme nii Eesti turule sisenemisel kui tegevuse arendamisel. "Maanteeamet ei rahuldanud meie esimest taotlust liinilubade saamiseks ning me pidime leppima sõiduplaanidega, mis ei olnud elujõulised ei majanduslikult ega opereerimise seisukohalt," teatas Superbus kaubamärgi alt transporditeenust pakkunud Bus Transport Holding OÜ.
Superbus tagab, et kuni 31. juulini 2016 toimuvad kõik reisid plaanipäraselt ja vastavalt kehtivale sõiduplaanile. Kõigile reisijatele, kes on ostnud piletid augustis toimuvatele reisidele, tagastatakse piletiraha täies ulatuses.
Superbus sisenes Eesti turule möödunud aastal, tuues kaasa uue hinnastamismudeli. Ettevõtte reisidel oli võimalik osta pileteid hinnaga alates 2 eurost.
Allikas: BNS