Eesti meelitab Grüne Wochel külalisi ulukiliha ja mahetoodetega
Eesti toiduained on juba 24. korda esindatud Berliinis alanud maailma suurimal põllumajandus- ja toidumessil Grüne Woche, mis meelitab kümne päeva jooksul Berliini messikeskusesse üle 400 000 külastaja.
Eesti põllumajandus-kaubanduskoja korraldatava väljapaneku eesmärk on luua Eesti kui toidumaa positiivset kuvandit Saksamaal ja teistel välisturgudel ning tutvustada maaturismi võimalusi.
„Eesti väljapanek ja Grüne Wochel pakutav toit aitab messikülastajateni viia sõnumi, et Eesti toit on kvaliteetne, naturaalne ja pärit puhtast looduskeskkonnast. Meie toidu omapära kujundavad põhjamaine kliima ja selgelt eristuvad neli aastaaega. Eesti toit on pärit marja- ja ulukirikastest metsadest, kalarikastest veekogudest, viljakatelt põldudelt ning liigirikkastelt rohumaadelt,“ selgitas koja juhatuse esimees Roomet Sõrmus.
Tänavu on messil esindatud 19 Eesti ettevõtte tooted. Oleme Berliini viinud valiku järgmiste ettevõtete toodangust: Linnamäe Lihatööstus, E-Piim Tootmine, Saaremaa Piimatööstus, Farmi Piimatööstus, Liviko, Estonian Spirit, A Le Coq, DGM Shipping, Mobec, Kalev, Mahetark, Loodusvägi, Bacula, Põltsamaa Felix, Tartu Mill, Kehtna Mõis, Euroleib, Eesti Pagar, Matsimoka.
Eesti on messil esindatud alates aastast 1993. aastast, 2014. aastal oli Eesti messi ametlik partnermaa.
Toimetaja: Priit Luts