Nordic Aviationi uus logo kujutab kiili
Nordic Aviation tutvustas täna oma uue nime Nordica taha loodavat visuaalset brändiidentiteeti, mille kesksel kohal on kiili kujutist hõlmav logo.
Uuele identiteedile üleminek on etapiviisiline. Ettevõte plaanib võtta kasutusele uue kaubamärgi juba selle kuu lõpus. Järkjärgult hakatakse uuendama kõiki kandjaid, millest nähtavaimaks on Nordica identiteeti kandvad lennukid.
Nordic Aviationi juhatuse liikme, Erik Sakkovi sõnul loodeti uut identiteeti esialgu tutvustada alles märtsi lõpus, aga kiirelt selgus, et pisikeses Eestis ei ole võimalik asju pikalt ainult enda teada hoida. "Täna on meil rõõm seda saladuseloori ise kergitada ja näidata, milline saab olema meie ettevõtte uus nägu," kommenteeris Sakkov.
Uue Nordica brändi värske visuaalse kontseptsiooni autoriks on loovagentuur Optimist, kes võitis Nordic Aviationi korraldatud brändiloome konkursi. Optimisti pakutud kontseptsioon vastas kõige paremini ettevõtte väärtustele ning visioonile. Samuti olid nende disainlahendused erilised ning pakutud logo piisavalt ja soovitult eristuv. Optimisti loodud kontseptsioonile ehitatakse üles kogu uus Nordica brändiidentiteet.
Agentuuri Optimist tegevjuht, Magnus Lužkov kirjeldab uue Nordica brändi sümbolit, kiili, kui märki, mis seob hästi kokku lennuettevõtte olemuse ja identiteedi. "Kiil on müstiline ja ilus elusolend, keda igal pool ei leidu ning kes näeb lähedalt vaadates välja nagu kõrgetasemeline tehnikaime. Kiili sale keha meenutab lennukikeret ning tema lend on kiire ja kontrollitud. Mitmetes kultuuriruumides on kiil ka hea õnne sümboliks," kirjeldas Lužkov.
Ka uue brändi juures kanname edasi põhimõtet ja väärtust olla sisult eestipärane ja rahvuslik – selline, mis võidaks Eesti inimeste südamed ning mis välismaalastes tekitaks häid emotsioone.
Ühtekokku laekus Nordic Aviationi korraldatud visuaalse identiteedi konkursile 23 erinevat loovlahendust 12 Eesti agentuurilt.Konkursiga otsiti kahte koostööpartnerit. Lisaks Optimistile alustab Nordic Aviation koostööd ka teise koha saavutanud Big Idea Groupiga.
Toimetaja: Aleksander Krjukov