BMW Euroopa asepresident: autosid seotakse üha enam digitaalmaailmaga
Eestit külastav BMW grupi Euroopa regiooni asepresident Nicolas Peter ütles, et autotööstuses annab järjest enam tooni autode sidumine digitaalmaailmaga ja selles vallas võiks Eesti infotehnoloogia ettevõtetel olla head võimalused suurte tootjatega koostööd teha.
Doktor Nicolas Peter ütles "Aktuaalsele kaamerale", et BMW arendustegevus töötab eelkõige kahes suunas - ökonoomsus ja digitaliseerimine.
"Meie strateegia rajaneb eelkõige kahele sambale: ühelt poolt ökonoomsus, mida nimetame "ökonoomsuseks ja dünaamikaks" ning teisalt seotus ümbritseva eluga. Viimane tähendab, et aina enam meie kliente tahab, et nende nutitelefoni rakendused ühilduksid autoga," selgitas Peter.
Nii näiteks võimaldaks digitaalne süsteem saada otseinformatsiooni liiklusolukorra ja ummikute kohta.
Peteri hinnangul võiks Eesti ettevõtetel just IT-vallas olla võimalus koostööks maailma suurte autotootjatega.
"Eesti on üsna tugev digitaalvallas. See on noor ja dünaamiline riik. Ja nagu ma ütlesin, mängib digitaalne keskkond ja digitaalne tööstus tuleviku autotööstuses järjest suuremat osa. Ja see on valdkond, kus loovad ja dünaamilised ettevõtted mängivad võtmerolli," ütles Peter.
Elektriautodel näeb Peter tulevikku eelkõige linnaautona ja selles suunas ka töötatakse.
BMW on toonud turule elektri jõul töötava sportauto i-8, mis peaks lähiajal ka Eestis müügile jõudma.
Toimetaja: Merili Nael