SEB tutvustas virtuaalset klienditeenindajat Aida
Pangateenindaja rolli võib tulevikus järjest enam üle võtta virtuaaltöötaja ning sellega seoses tutvustas SEB esmaspäeval virtuaalset klienditeenindajat Aida, kes vastab klientide lihtsamatele küsimustele, suheldes inimkeeles.
Esialgu kõneleb Aida siiski vaid inglise ja rootsi keeles ning töötab Rootsis, kuid võimalik, et juba lähiajal hakkab ta suhtlema ka klientidega Eestis, vahendas "Aktuaalne kaamera".
"See eeldab muidugi Aidal eesti ja vene keele selgeks õppimist, sest meil on ka venekeelseid kliente. Selles osas tasuks Eesti ülikoolidel, keeleteadlastel ja ettevõtjatel panna seljad kokku ja õpetada taolistele tarkvaraprogrammidele eesti keel selgeks," rääkis SEB jaepanganduse ja tehnoloogia juht Ainar Leppänen.
Toimetaja: Merili Nael